dilluns, 20 de desembre del 2010

NADAL
Està de moda dir que no t'agrada Nadal, però a mi si que m'agrada!!!!!!!!!!! i en realitat potser no hauria d'agradar-me........ Ja fa dies que ho tinc tot preparat: la casa, el menjar, els regals...................(l'arbre de Nadal sembla un mostrador  de El Corte Ingles!!!!!! tot a punt, només em falta el més important: la família.
En tinc de família???????? Si, es clar que si que en tinc. Es cert que a aquestes alçades de la vida, em falten els pares.... també un  germà que va morir molt jove ja fa anys...., si, però encara me'n queda de família.
Repassem:

  •  Tinc un germà, i una cunyada, es clar, però ja sabeu, tenim el mar al mig, la família de la meva cunyada està tota allà, es reuneixen tots juntets.......en fi, que diré que no sapigueu els altres........
  • El meu home té quatre fills: des de que es va divorciar, fan costat a la seva mare, i no en volen saber res d'ell........
  • Jo tinc dos fills mes: però.....s'ha de repartir.... també tenen pare, i família "política", que hi farem....
  • Tenim molts amics......., si, però quan fem festes, convidem gent, i tot es "juerga"
Que ens queda.....res mes!!!!!!! Així que ja sabeu amb qui passaré el Nadal!!!!!!!!!!!!!
Sort que ens queda un bon amic, tant solitari com nosaltres, que vindrà i ens farà passar una estona distreta.

Però malgrat tot, no ho puc evitar: M'AGRADA EL NADAL!!!!!!!!!!!!!!!!




2 comentaris:

  1. HEY;HEY;HEY,que amagat o tenies!!!,que es axó,el regal de nadal!!!
    MOLT BÈ TARRACONENSE-MENORQUINA.
    UNA ABRAçADA
    ROSIÑA(una gallego-menorquina)

    ResponElimina
  2. Paqui,venc desde el blog de na Rosiña i tenc que dirte que les caixes son presioses i aquesta entrada que m'hos has deixat es molt binica jo soc nascuda a maó però visc a Ferreries i tenc un bolg de reposteria,el teu m'agrada i en quedó entre els teus seguidors,si vols visitarme estàs convidada,
    Un petonet molt gross desde Ferre i anims que el Nadal el feim tan polit con nosaltres volem.

    ResponElimina